Обновено: петък, 05 февруари 2021 15:41

Регистрирането за предварителна (електронна) сесия

Регистрирането за предварителна (електронна) сесия (без такса за кандидатстване) за може да направите:

1. Онлайн подаване на документи – от 08.02.2021 г. до 02.03.2021 г.

За онлайн подаването на документи е необходимо да се регистрирате в приложението, като въведете личните си данни и заявите изпитния тест.

2. В Центъра за прием на документи – от 08.02.2021 г. до 02.03.2021 г. (без събота и неделя).

Кандидат-студентите подават следните:

1. Регистрационна карта;

2. Документ за самоличност, издаден от Министерството на вътрешните работи на Република България – лична карта или международен паспорт, които след проверката се връщат на кандидат-студента;

3. Декларация за лични данни.